سراسر عشق

کلبه مهربانی ومحبت اشعار حرف دل

سراسر عشق

کلبه مهربانی ومحبت اشعار حرف دل

تنها تو رو دارم

تنها چیزی که باعث شده  به زندگی ادامه بدم  محبت تو بوده هر بار که از چیزی ناراحت شدم این تو بودی که قلبم رو اروم کردی هر بار که میسر اشتباهی رو رفتم این تو بودی که من رو متوجه کردی باور کن که این قلب فقط بخاطرتو  این سینه  میتپه اگه خواستی می تونی برش داری چون همیشه با تویه ....پس عشق من تو رو جون هر کی دوست داری  ازم دور نشو که خیلی سخته چون قلبم به طرف تو کشیده میشه هرچه دور تر باشی فشار بیشتری به قلبم مییاد دیگه این حصار سینه طاقت نگه داشتنش رو نداره  پس ازم دور نشو اگرم خواستی بری این قلبم رو هم با خودت ببر

خالق هستی

پرتوهای زیبای خورشیداز لابلای انگشتان چتر اسمانی چه زیباست  انعکاس این پرتو از روی اینه سبز زمین چه زیباست کوههای سر به فلک کشیده که همچون مشت گره کرده زمین در دور دست هاست چه زیباست پشت کوهها دریاها با امواج خروشان چه زیباست ساحل این دریاها باصدفهای سفید ونورانی چه زیباست صدای امواج دریاها بر ساحل  سنگی چه زیباست خالق اینهمه هستی کیست که این گونه بی مدعاست  بی پروا بگویم  که اوخدا ست خداست